Jak pozycjonować się w Google wyżej od konkurencji?

Pozycjonowanie w google
SEO

Pozycjonowanie SEO jest dość złożonym, ale logicznym procesem, którego efekty są bezpośrednio widoczne, a wpływ widać po ruchu organicznym na stronie.

Niestety dość często zdarza się, że firmy płacą agencjom sporo za pozycjonowanie strony, a w praktyce żadna praca nie została wykonywana, przez co nie widać realnych efektów.

Żeby mieć pewność, że usługa została poprawnie zrealizowana warto jest więc zrozumieć co ma wpływ na pozycjonowanie i jak weryfikować wyniki działań.




Na czym opiera się SEO?




  • audyt SEO
  • analiza fraz kluczowych i konkurencji
  • optymalizacja strony
  • link building
  • działania contentowe
  • analiza wyników


Audyt SEO


Audyt pozwala wskazać, które dotychczasowe działania pod kątem SEO są prowadzone w odpowiedni sposób, a co wymaga poprawy. Jest to kluczowy etap potrzebny do dalszych działań, który wskazuje obszary potrzebne do optymalizacji i ulepszenia.

Optymalizacja i ulepszenie

Analiza fraz kluczowych i konkurencji


Żeby polepszyć swoją pozycję w wynikach wyszukiwania Google trzeba zrozumieć czego użytkownicy szukają w sieci, a z drugiej strony, na jakie problemy odbiorcy odpowiadamy jako marka i jakie słowa najlepiej określają naszą działalność. Dodatkowo “w walce” o pozycję z konkurencją warto wiedzieć, w jaki sposób ona działa, żeby wdrożyć rozwiązania, które pomogą nam ich wyprzedzić.

Wysoka pozycja w wyszukiwaniach google

Optymalizacja strony


Za pozycjonowanie stron odpowiedzialna jest sztuczna inteligencja w postaci robotów Google. Należy więc przystosować stronę internetową w taki sposób, aby spełniała wymogi Google, przez co będzie pozycjonowana na wyższym miejscu.

Pozycjonowanie strony

Link building


Polega na tworzeniu wartościowych linków, które kierują ruch do naszej strony internetowej z innych stron, blogów czy portali. Kluczowa tutaj jest jakość stron, na których pojawił się link kierujący do naszej witryny. W przypadku dużej ilości linków z niewartościowych źródeł nie przyniesie to korzyści, a wręcz zaszkodzi. Zdecydowanie liczy się jakość, a nie ilość.

Linki, które kierują ruch do naszej strony internetowej

Działania contentowe


Zdefiniowanie problemów, z którymi spotykają się potencjalni klienci, i pokazanie ich rozwiązania na blogu firmowym pozwoli ściągnąć użytkowników na stronę. Dzięki temu marka pojawi się w wynikach wyszukiwania Google jako rozwiązanie na konkretny problem odbiorcy, co przy odpowiedniej strategii marketingowej pozwala pokierować użytkownikiem w taki sposób, że finalnie zostanie klientem.

Zdefiniowanie problemów, z którymi spotykają się potencjalni klienci

Analiza wyników


Jakość działań SEO jest bardzo łatwo mierzalna, ponieważ ich efektywność widać bezpośrednio po wynikach w Google, a także po zwiększeniu ilości wejść na stronę z wyszukiwarki. Pozwala to w łatwy sposób zweryfikować działania, jak i same założenia, dzięki czemu można skutecznie zareagować i wprowadzić zmiany w przyjętej strategii, lub kontynuować obrany kierunek.

Zwiekszenie ilości wejść na strone




Umów się na bezpłatną konsultację marketingową


UMÓW KONSULTACJĘ