Od wielu lat tworzymy skuteczny marketing



Niezależnie od wielkości firmy i przeznaczonego budżetu na działania marketingowe, dbamy o jak najefektywniejszą realizację działań i wyznaczonych celów biznesowych.

Realizacja celów biznesowych


Pracowaliśmy dla:



Wybrane realizacje:


Frugo - Profil marki na tiktoku

Profil marki na TikToku

Strategia | Social Media


Stworzyliśmy konto marki dopasowując treści do specyfiki platformy, jednocześnie pokazując produkty w sposób ciekawy i angażujący dla grupy docelowej. Wszystkie zasięgi zostały wygenerowane organicznie - bez reklam płatnych.

Frugo - Profil marki na tiktoku

W ciągu pierwszego roku osiągnęliśmy 53,9 MLN wyświetleń video.


Black Energy - Filmy w mediach społecznościowych

Aktywacja konsumencka

Strategia | Influencerzy | Social media


Aktywacja #kosmicznychallenge była dedykowana generacji Z. Internauci brali udział w szeregu wyzwań wszystko dokumentując w postaci video na swoich mediach społecznościowych. Celem było wypromowanie głównej aktywacji - Kosmicznej Loterii Black.

Black Energy - Filmy w mediach społecznościowych

Aktywacja pozwoliła zwiększyć ilość uczestników loterii o ponad 20%


RedBull - Wprowadzenie produktu na rynek przez social media

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Strategia | Influencerzy | Social media


Opracowane i wdrożone zostały działania mające na celu zwiększenie świadomości dostępności nowego produktu na rynku. Powstały m.in. animacje produktowe, gra Instagramowa w postaci filtra na InstaStories, czy publikacje na kanałach influencerów.

RedBull - Wprowadzenie produktu na rynek przez social media

Osiągnięto sprzedaż na poziomie 120% początkowego celu.


Frugo - Kampania influencerska

Kampania influencerska

Strategia | Influencerzy


Kampania #dobrywariat promowała nową linię napojów energetycznych. Grupą docelową były osoby w wieku 18-24, dlatego do kampanii zaangażowaliśmy najpopularniejszych twórców dla tej generacji, którzy jednocześnie wpisywali się w zwariowany wizerunek marki.

Frugo - Kampania influencerska

Kampania influencerska wygenerowała 18,6 MLN wyświetleń video





Umów się na bezpłatną konsultację marketingową


UMÓW KONSULTACJĘ