Niezależnie od wielkości firmy i przeznaczonego budżetu na działania marketingowe, dbamy o jak najefektywniejszą realizację działań i wyznaczonych celów biznesowych.
Stworzyliśmy konto marki dopasowując treści do specyfiki platformy, jednocześnie pokazując produkty w sposób ciekawy i angażujący dla grupy docelowej. Wszystkie zasięgi zostały wygenerowane organicznie - bez reklam płatnych.
Aktywacja #kosmicznychallenge była dedykowana generacji Z. Internauci brali udział w szeregu wyzwań wszystko dokumentując w postaci video na swoich mediach społecznościowych. Celem było wypromowanie głównej aktywacji - Kosmicznej Loterii Black.
Opracowane i wdrożone zostały działania mające na celu zwiększenie świadomości dostępności nowego produktu na rynku. Powstały m.in. animacje produktowe, gra Instagramowa w postaci filtra na InstaStories, czy publikacje na kanałach influencerów.
Kampania #dobrywariat promowała nową linię napojów energetycznych. Grupą docelową były osoby w wieku 18-24, dlatego do kampanii zaangażowaliśmy najpopularniejszych twórców dla tej generacji, którzy jednocześnie wpisywali się w zwariowany wizerunek marki.